Ну дуже крутий вірш

20.11.2016 15:53

Ну дуже крутий вірш

Він вказує на те, що наші діти вчаться не тоді коли ми їх вчимо, а тоді коли вони бачать і роблять самі те, що вони хочуть робити

 

 

Коли ти думав, що я не дивлюсь, 
Я бачив, як ти повісив мій перший малюнок на стіну,
І я захотів намалювати ще один.

Коли ти думав, що я не дивлюсь, 
Я побачив, що ти годуєш бездомного котика, 
І я подумав, що добре піклуватися
Про тварин. 

Коли ти думав, що я не дивлюсь, 
Я побачив, що ти печеш мій улюблений пиріг, 
І я зрозумів, що навіть мале може бути особливим. 

Коли ти думав, що я не дивлюсь, 
Я чув, як ти молишся, 
І я повірив в те, що існує Бог, 
З Яким можна говорити у будь-який час. 

Коли ти думав, що я не дивлюсь, 
Я відчув, як ти цілував мене перед сном 
І я відчув себе коханим.

Коли ти думав, що я не дивлюсь, 
Я побачив, як сльози капали з твоїх очей, 
І я зрозумів, що іноді буває боляче, 
І це нормально поплакати. 

Коли ти думав, що я не дивлюсь, 
Я побачив, що тебе цікавить моє життя, 
І я захотів стати тим, ким я повинен стати.

Коли ти думав, що я не дивлюсь, 
Я дивився. 
І тепер хочу подякувати тобі за все те, 
Що ти робив, 
коли ти думав, що я не дивлюсь.

 

https://olena-risu.livejournal.com/72213.html